Meld je datadrager aan, geef op de offerte aan dat je gespreid wil betalen en betaal in 3 termijnen met 0% rente!

payment
Stap 1
Datadrager
aanmelden
payment
Stap 2
Offerte invullen
gespreid betalen
payment
Stap 3
Je aankopen
gespreid betalen
Let op: je krijgt de herstelde data pas op het moment dat wij het volledige bedrag hebben ontvangen.
  • 0% rente!
  • Betaal in 3 termijnen
  • Enige in België
Snel antwoord op je vraag
1. Hoe maak ik gebruik van gespreid betalen?

Nadat de diagnose is gesteld ontvang je een offerte. In de offerte zal er een optie worden geboden voor gespreid betalen. Kruis deze optie aan.

2. Kost dit mij extra geld?

Nee, wij hanteren 0% rente.

3. Welke informatie moet ik aanleveren?

Je hoeft geen extra informatie aan te leveren zoals een inkomensverklaring.

4. Uit hoeveel termijnen bestaat het gespreid betalen?

3 termijnen van ieder 1 maand.

5. Krijg ik mijn data direct aangeleverd?

Nee. Zodra wij de laatste termijn hebben ontvangen en het totaalbedrag is voldaan, sturen wij je data op.

6. Kan ik ook tussentijds het restbedrag in één keer overmaken als ik mijn data sneller wil hebben?

Jazeker, maak het restbedrag over en stuur ons een mail of bel naar één van onze medewerkers zodat wij het zo snel mogelijk voor je afhandelen.

7. Wat als ik niet meer kan betalen?

In dit geval zullen we helaas het incassobureau inschakelen waarmee wij samenwerken. Zij nemen het traject over. Let er wel op dat wij in dat geval geen herstelde data versturen.

1: Hoe maak ik gebruik van gespreid betalen? Nadat de diagnose is gesteld ontvang je een offerte. In de offerte zal er een optie worden geboden voor gespreid betalen. Kruis deze optie aan.

2: Kost dit mij extra geld? Nee, wij hanteren 0% rente.

3: Welke informatie moet ik aanleveren? Je hoeft geen extra informatie aan te leveren zoals een inkomensverklaring.

4: Uit hoeveel termijnen bestaat het gespreid betalen? 3 termijnen van ieder 1 maand.

5: Krijg ik mijn data direct aangeleverd? Nee. Zodra wij de laatste termijn hebben ontvangen en het totaalbedrag is voldaan, sturen wij je data op.

6: Kan ik ook tussentijds het restbedrag in één keer overmaken als ik mijn data sneller wil hebben? Jazeker, maak het restbedrag over en stuur ons een mail of bel naar één van onze medewerkers zodat wij het zo snel mogelijk voor je afhandelen.

7: Wat als ik niet meer kan betalen? In dit geval zullen we helaas het incassobureau inschakelen waarmee wij samenwerken. Zij nemen het traject over. Let er wel op dat wij in dat geval geen herstelde data versturen.

97% van onze klanten beveelt DRN aan!